Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ويلچر برقي ويلچر برقي

ویلچر برقی

خريد ويلچر برقي

خريد ويلچر برقي

ويلچر برقي، وسيله‌ اي راحت و كارآمد براي جابجايي و استقلال بيشتر افراد داراي مشكلات حركتي است. با پيشرفت تكنولوژي، انواع مختلفي از ويلچرهاي برقي با قابليت‌هاي متنوع در دسترس هستند كه مي‌توانند به بهبود كيفيت زندگي اين افراد كمك شاياني كنند.

فروشگاه اينترنتي ايزي موبيل، انواع ويلچر برقي را در مدل‌ هاي مختلف و با قيمت‌ هاي مناسب عرضه مي‌ كند. اين امكان را فراهم مي‌ آورد كه افرادي كه در شهرستان‌ ها و مناطق دورتر زندگي مي‌ كنند، بتوانند با خيال راحت و بدون دردسر رفت و آمد، ويلچر برقي مورد نياز خود را تهيه كنند.

نكات مهم در خريد ويلچر برقي

هنگام خريد ويلچر برقي، بايد به نكاتي مانند اندازه چرخ‌ ها، ميزان سرعت، ميزان نگهداري شارژ باتري، راحتي صندلي و قرار داشتن كنترل‌ هاي حركتي در جاي مناسب توجه كرد. ويلچرهاي برقي از تكنولوژي بالاتري نسبت به ويلچرهاي دستي استفاده مي‌ كنند و از همان زمان خريد، جهت تأمين نيرو براي حركت از يك باتري استفاده مي‌ كنند.

انواع ويلچرهاي برقي

ويلچرهاي برقي انواع مختلفي دارند و متناسب با نوع معلوليت، حتي مي‌ توانند از سر يا چانه افراد براي ناوبري و كنترل استفاده كنند. صندلي و بعضي از قسمت‌ هاي ويلچرهاي برقي مدرن قابليت حركت دادن به سمت بالا و پايين، يا خم و راست شدن به پشت و جلو دارند و به‌ عنوان يك ماشين قابل تنظيم، توانايي فرد معلول را تا حد زيادي افزايش مي‌ دهند.

اجزاي اصلي ويلچر برقي

ويلچر برقي از سه جزء اصلي شامل چرخ‌ ها، صندلي و بخش كنترل‌ كننده دستگاه تشكيل شده است. قدرت اصلي ويلچر برقي در چرخ‌ هاي آن تمركز يافته است و چرخ‌ ها با توجه به مدل دستگاه در جلو، عقب و مركز قرار مي‌ گيرند و هر يك جهت آسان كردن حركات در محيط‌ هاي مختلف طراحي شده‌ اند.

تصميم‌ گيري در انتخاب ويلچر مناسب

براي تصميم‌ گيري در مورد اينكه ويلچر دستي براي شما بهتر است يا ويلچر برقي، لازم است كه توانايي‌ ها و ميزان انرژي خودتان را بشناسيد و متناسب با فعاليت‌هاي روزمره خودتان، بهترين انتخاب را انجام دهيد. با توجه به اينكه براي برخي از افراد ويلچر وسيله كمك‌ درماني است، بهتر است ويلچر برقي را از مراكز معتبري مانند تواني نو خريداري كنيد.

ويلچر برقي تاشو: راحتي و قابليت حمل

ويلچر برقي تاشو يك وسيله نقليه برقي است كه براي افرادي كه مشكل حركتي دارند طراحي شده است. اين ويلچر شامل يك صندلي، پشتي، كنترل، چرخ‌ ها و موتور برقي است كه مي‌ تواند با باتري برقي شارژ شود و توسط كنترل‌ كننده‌ اي كه روي آن نصب شده، هدايت مي‌ شود. با فشردن دكمه‌ هاي كنترل، ويلچر به جلو، عقب، چپ و راست حركت مي‌ كند.

مزاياي ويلچر برقي تاشو

مزيت ويلچر تاشو اين است كه مي‌توان آن را جمع كرد تا جابه‌جايي آن راحت‌ تر شود. وزن سبك و قابليت تاشو باعث مي‌ شود كاربر بتواند ويلچر برقي تاشو را به راحتي داخل خودرو يا هواپيما حمل كند. ويلچر برقي تاشو با ارتفاع پشتي قابل تنظيم و طراحي ارگونوميك به كاربر آسايش بيشتري مي‌ دهد.

محدوديت‌ هاي ويلچر برقي تاشو

البته قدرت موتور و سرعت آن كم‌ تر از ويلچرهاي بزرگ‌ تر است. اما براي كاربردهاي روزمره و تردد در مسافت‌ هاي كوتاه مناسب است. همچنين هزينه خريد آن بيشتر از ويلچرهاي معمولي است.

انتخاب ويلچر برقي تاشو مناسب

با توجه به ويژگي‌ هاي ويلچر برقي تاشو، مي‌ تواند گزينه مناسبي براي افراد داراي معلوليت باشد. قيمت ويلچر برقي تاشو را مي‌ توانيد به صورت به روز رساني شده در همين صفحه از وبسايت فروشگاه ما مشاهده كنيد. با بررسي ويژگي‌ هاي محصولات مختلف و مقايسه قيمت‌ ها با يكديگر، قادر خواهيد بود بهترين ويلچر برقي را با توجه به نيازها و بودجه در نظر گرفته شده انتخاب و خريداري كنيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/6/20 ساعت: ۲۰ توسط:ezymobil :

ويلچر برقي

پيدا كردن ويلچر برقي مناسب براي خانه

زماني كه به دنبال خريد ويلچر برقي هستيد، بسيار مهم است كه از مناسب بودن آن براي استفاده در منزل اطمينان حاصل كنيد. براي اين كار، مشاوره با يك فرد درمان‌گر مي‌تواند به شما كمك كند تا ارتفاع و عرض ويلچر را به درستي تعيين كنيد. اين كار به شما اين امكان را مي‌ دهد كه به راحتي در راهروها، درب‌ها، و فضاهاي حمام و آشپزخانه حركت كنيد.

انواع ويلچر برقي

ويلچرها به طور كلي به دو دسته دستي و برقي تقسيم مي‌شوند. ويلچرهاي دستي معمولاً قيمت كمتري دارند، اما معايبي نيز دارند كه ممكن است براي همه افراد مناسب نباشند. اين ويلچرها نياز به نيروي زيادي از سمت كاربر دارند و افرادي كه نمي‌ توانند نيروي كافي در دستان خود جمع كنند، ممكن است با مشكل مواجه شوند.

در اين متن به مزاياي ويلچرهاي برقي و نحوه استفاده از آنها اشاره شده است، و به همين دليل مي‌ دانيم كه ويلچر برقي مي‌ تواند انتخابي مقرون به صرفه و كامل براي مشتريان باشد. همچنين، قابليت سفارشي‌ سازي ويلچرهاي برقي متناسب با نياز كاربران از اهميت بالايي برخوردار است.

شناخت ويلچرهاي برقي در دو سايز بزرگ و كوچك

يكي از ويلچرهاي برقي پركاربرد در كشور ما، ويلچر برقي ۱۲F250 plus است كه به عنوان يك ويلچر برقي تاشو شناخته مي‌ شود. اين ويلچر داراي پشتي خم شونده است كه راحتي كاربران را افزايش مي‌ دهد.

ويژگي‌ هاي ويلچر ۱۲F250 plus

  • وزن: 27 كيلوگرم
  • موتور: 2 موتور براشلس ۲۵۰
  • سايز: 42 تا 48
  • باتري: ليتيومي
  • قابليت حمل: به راحتي در صندوق انواع خودرو قرار مي‌ گيرد

نوع ديگر اين ويلچرها، ۱۲N250 plus، توانسته است رضايت بسياري از مشتريان را جلب كند و به عنوان محصولي باكيفيت و پركاربرد شناخته مي‌شود. قيمت اين ويلچر برقي نيز با توجه به ويژگي‌هاي كاربردي‌اش مناسب است.

قابليت‌ هاي مهم ديگر

  • امكان كنار رفتن دسته‌ هاي پهلويي صندلي
  • قابليت جدا شدن تمامي قطعات پارچه‌ اي براي شستشوي آسان
  • امكان نصب و تنظيم پشت گردني براي راحتي بيشتر كاربر
  • قابليت خم شدن پشتي در سه حالت متناسب با نياز كاربر
  • امكان تنظيم جاپايي در سه نقطه و تنظيم ارتفاع براي راحتي پاها
  • امكان نصب محلي براي نگهداري موبايل
  • امكان نصب ميز تحرير براي سهولت در نوشتن
  • امكان نصب يراق براي نگهداري پاهاي كاربر

اين ويژگي‌ ها و قابليت‌ ها باعث مي‌ شود كه ويلچر برقي به گزينه‌ اي ايده‌آل براي افرادي كه به تحرك بيشتري نياز دارند، تبديل شوند.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/6/10 ساعت: ۱۸ توسط:ezymobil :

قيمت ويلچر برقي

قيمت ويلچر برقي

خريد بهترين ويلچر برقي

ويلچر برقي يك پيشرفت مهم در فناوري است كه به افراد با محدوديت‌ هاي حركتي امكان مي‌ دهد تا بطور مستقل و بدون نياز به كمك ديگران در زندگي روزمره خود جابجا شوند. اين ويلچرها با ويژگي‌ هاي منحصربه‌ فرد خود، كيفيت زندگي اين افراد را بطور چشمگيري بهبود بخشيده‌ اند. يكي از اصلي‌ ترين ويژگي‌ هاي ويلچر برقي، موتور برقي آن است. اين موتور قدرت لازم را براي حركت ويلچر فراهم مي‌ كند و به كاربر امكان مي‌ دهد تا با استفاده از دكمه‌ ها يا كنترل‌ هاي ساده، سرعت و جهت حركت را به دلخواه تنظيم كند. اين قابليت به افراد معلول كمك مي‌ كند تا با اطمينان خاطر و احساس كنترل بيشتري در محيط اطراف خود حركت كنند.

ويژگي هاي ويلچر برقي

ويلچر برقي معمولاً داراي قابليت تنظيم ارتفاع صندلي است كه تا حدودي امكان تنظيم بهينه جهت راحتي كاربر را فراهم مي‌ كند. صندلي‌ اين ويلچرها مي‌ توانند داراي بخش‌ هاي قابل تنظيم باشند كه بدين ترتيب براي نشستن براي مدت طولاني براي فردي كه نيازمند حركت با ويلچر است، راحتي بيشتري ايجاد خواهد شد. اين ويژگي‌ ها به افراد معلول كمك مي‌ كند تا با آسودگي خاطر بيشتري در ويلچر خود بنشينند و از فعاليت‌ هاي روزمره خود لذت ببرند. ديگر ويژگي‌ هاي مهم ويلچر برقي شامل سيستم ترمز برقي، چرخ‌ هاي مناسب و طراحي سبك و قابل حمل مي‌ شوند. سيستم ترمز برقي به كاربر امكان توقف و تثبيت ويلچر را مي‌ دهد و به افزايش ايمني در هنگام حركت كمك مي‌ كند. همچنين، طراحي سبك و قابل حمل اين ويلچرها به افراد معلول امكان مي‌ دهد تا آن‌ها را به راحتي در خودرو يا اماكن عمومي جابجا كنند.

ويلچر برقي تاشو سبك

ويلچر برقي تاشو سبك، يكي از بهترين گزينه‌ ها براي افرادي است كه به دنبال راحتي، قابليت حمل و كارايي در زندگي روزمره خود هستند. اين نوع ويلچرها به‌ ويژه براي افرادي كه نياز به جابجايي مكرر دارند، طراحي شده‌ اند و ويژگي‌ هاي منحصر به فردي دارند كه آن‌ها را از ساير ويلچرها متمايز مي‌ كند.

قابليت‌هاي منحصر به فرد

  • ويلچرهاي برقي تاشو سبك مونوچير داراي ويژگي‌ هاي متعددي هستند كه آن‌ها را به گزينه‌ اي ايده‌ آل تبديل مي‌ كند:
    قابليت جمع شدن: اين ويلچرها به راحتي جمع مي‌ شوند و مي‌ توان آن‌ ها را در انواع خودروها قرار داد، از اين رو براي سفرهاي كوتاه يا طولاني بسيار مناسب هستند.
  • حجم اشغال شده كم: چه در حالت باز و چه در حالت بسته، اين ويلچرها فضاي كمي را اشغال مي‌ كنند، كه اين ويژگي براي افرادي كه در فضاهاي محدود زندگي مي‌ كنند، بسيار حائز اهميت است.
  • وزن سبك: با توجه به بدنه آلومينيومي، اين ويلچرها نسبت به ساير ويلچرهاي برقي وزن كمتري دارند، كه جابجايي و استفاده از آن‌ها را آسان‌ تر مي‌كند.

قابليت شستشو و نگهداري آسان

يكي از ويژگي‌ هاي مهم ويلچر برقي تاشو مونوچير، قابليت شستشوي آن است. طراحي بدنه به گونه‌ اي است كه به راحتي مي‌ توان آن را تميز كرد. اين ويژگي براي افرادي كه به بهداشت و تميزي ويلچر خود اهميت مي‌دهند، بسيار مهم است. با اين قابليت، كاربران مي‌ توانند به راحتي ويلچر خود را در شرايط بهداشتي مناسب نگهداري كنند و از آن استفاده كنند.

قيمت خريد ويلچر برقي

ويلچر برقي به دليل طراحي جمع‌ وجور و قابليت حمل آسان، محبوبيت زيادي در ميان كاربران دارد. اين ويژگي‌ ها باعث شده‌ اند كه اين نوع ويلچر توجه بسياري از خريداران را به خود جلب كند، اما در عوض، قيمت آن معمولاً بالاتر از مدل‌ هاي ديگر است. عوامل متعددي بر قيمت ويلچر برقي تاشو تأثير مي‌ گذارند كه شامل كيفيت و جنس بدنه، توان موتور، نوع باتري و ظرفيت تحمل وزن مي‌ شود. توان موتور و نوع باتري نيز از جمله مواردي هستند كه بر كارايي و مدت زمان استفاده از ويلچر تأثير مي‌ گذارند. 

با مراجعه به وبسايت ما ميتوانيد از قيمت ويلچر برقي مطلع شده و جهت دريافت مشاوره با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/6/4 ساعت: ۱۱ توسط:ezymobil :